About me Pictures, Images and Photos
sila baca dengan penuh keikhlasan di hati anda.

Saturday, August 6, 2011

F*C* YOU !

WAHHH! bikin sengal itu ORANG TUA! ERGHH! geram gila aku dengan pengetua tadii. kami TENGAH EXAM tetiba dia masuk and teruih serbu sapa yang pakai bju sukan. aq tengoklah masa dia masuk tuu lepaih tuh aku tatau dia nak buat pa so aq pon wat bodo and teruih jawab soalan lah sebab masa berjalan,lantaklah dia nak buat pa sebab aq memang meluat tengok muka dia yang 'sangat segak' *dengan khusyuk baca soalan sejarah tetiba dia jerkah macam orang MEROYAN. hah,terkejut berok.aq dah lah sensetep dgn benda yg kuat-2 ni. habih terbang jawapan yg nak bubuh.hilang semuaaaaaaaaaaa!tak ingat apa-2 dah lepaih tuh.lepaih dia keluar tercengang 5 minit tatau nak buat pa.deraih kot suara dia.dalam hati aku cakap *woi-2 tatau ka suara tuu aurat?bangang betuii lah hang ni,dok mai buat hingaq pa tatau? kalau daa KEMPUNAN sangat nak jerit p pusat karaoke lahh! lu tau wa macam nak bangun dan kata *hey!gua x kira sekarang lu abng long ka,lu ayahanda ka. lu blah dari kelas gua sebelum gua sepak lu sampai hilang kedut,bintik-2 hitam dan jerawat. HAHAHA.kalau aq kata macam tuu mesti kena buang sekolah lah,CONFIRMM! tapi tak boleh KITA KENA HORMAT CIKGU :)memang geram gila aa,tak boleh ka kalau tegur elok-2 sebab kami tengah exam.dah lah penat nak baca SEJARAH.pengetua dulu tak penah pon jerkah-2 mcm tuu,dia cakap elok-2 ja pon.rindu pengetua dulu :( dia pikiaq kami macam budakk SEBERANG PERAK kot nak jerkah-2 mcam tuu?kami budak baik nah bukan mcm depaa.

p/s : kesian dekat NAD. sabar oke,NAD. :)
DITULIS DENGAN IKHLAS OLEH NUR SYAFIQAH.

No comments:

Post a Comment