About me Pictures, Images and Photos
sila baca dengan penuh keikhlasan di hati anda.

Friday, August 26, 2011

title? sory,not available c(:

lama kan tak post blog?HAHA.aku memang. ouh ya,hari ini dugaan gila walaupun cuaca sejuk but letih sgt,sebenarnya letih berjalan.mau tak letih.first,pegi jitra dgn achu then kakak sebab nak tukaq baju aku.jitra nuh,p-2 baju tuu dah habih.hampeh toi!saiz yang aku nak tukaq tadakk pas tuu terpaksa jugaklah paakai baju tuu,tengok-2 celuih plak.aneh,takan boleh kuruih dalam masa kurang dari 24 JAM =,=' HAHA.jalan-2 plak dekat EXPO depan yawata tuu,perghh!baju lawa-2,ha tunggu g sambar ar,tak leh kawai nafsu dah.pas tuu p alor setar plak. sesak toksah dok kata lah,tau dah.pas tuu bli kasut dekat kakak dulu,then teman achu g pekan rabu,otter tudung.pas tuu p expo depan pekan rabu tuu,beli tudung,baju lagi,tedia!semua nak cerita.HAHA.then p BTM dekat jalaan pegawai beli bju lagi,haa tuu semua kerja achu lah.kaki shopping betoi.then p alor star mall beli kasut aku plak,haish!manusia macam semut hurung gula.aha,aku jumpa capital H dekat asm.nmpak dia teruih sembunyi belakang achu.malu >.< GATAII!
ada tips dakk utk kurangkan sakit tekak?sora sampai tadakk dah ni.perit gila!hari nieyh letih gila,then hampir-2 tertido pkui 9 tadii,tapi tahan mata sampai pukui 12 semata-2 nak wish dekat isteri JB nuh.HAHA.SOFIYAH NABILAH!hepy bezday,may allah bless u always.i lappp u <3 aku harap persahabatan kita akn kekal selamanya.
DITULIS DENGAN IKHLAS OLEH NUR SYAFIQAH.

No comments:

Post a Comment